donderdag 10 maart 2011

Waarom niet?

Telkens wanneer ik verzeild raak op een blog dat ik leuk vind, dan bekruipt me het idee om er zelf ook een te starten. Tot nu toe heb ik mezelf er altijd van weten te weerhouden en heb ik ontelbare argumenten voor mezelf (of eigenlijk tegen mezelf) bedacht om het vooral niet te doen. Maar waarom zou ik? Ik ga het gewoon proberen.

Update 21 maart 2011.
PS: De blog bestaat nu een kleine twee weken, en ik begin een idee te krijgen waarover ik wil schrijven. Zo zal het vast gaan over breien en haken, omdat ik dat veel doe. Vooral sokken zijn handig, omdat je zo'n klein breiwerkje zo makkelijk kan meenemen. Maar ook tekenen en schilderen zullen langskomen. In de blog hierboven staan al twee voorbeelden van dingen die ik heb gemaakt. Ook mijn tuin (of beter gezegd, plaatsje achter het huis) zal voorbij komen. Elk jaar plant ik wel tomaten en allerlei kruiden. Die gebruik ik in de keuken. Het is heerlijk om met die verse kruiden te koken. Kortom, je kunt lezen over de dingen die mij bezig houden in en om het huis. Als ik iets maak wat leuk is om met anderen te delen, dan zal ik proberen er een tutorial van te plaatsen, of een link naar de patronen. Verder hoop ik dat je je niet zult vervelen als ik over mijn huisdieren schrijf. Het lijkt wel alsof iedereen die creatief doet op internet een kat heeft.

Veel plezier bij het lezen,
Hennwen
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten